Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine »www.kupi-na-obroke.si« so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), zakonodajo, ki obravnava varstvo osebnih podatkov, ter zakonodajo s področja elektronskega poslovanja družbe.

 

REGISTRACIJA in PRIJAVA v spletno trgovino

 

S spletno trgovino »www.kupi-na-obroke.si« (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje ODSTOP FINANCE d.o.o., (v nadaljevanju »prodajalec«). Nakupi, ki se opravijo na obročno odplačilo se izvedejo preko procesnega centra HITRI KREDITI d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v trgovino obiskovalec (v nadaljevanju »kupec« ali »stranka«) pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Brez registracije je obiskovalcu na voljo le pregled spletne strani, brez pravice do nakupa.

 

Kupec se prijavi v spletno trgovino tako, da na povezavi »Prijava« vnese uporabniško ime in geslo. V kolikor le tega še nima, je potrebno pred tem opraviti še registracijo.

 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med prodajalcem, ponudnikom in kupcem in so sestavljeni v skladu z zakonodajo, ki opredeljuje zakonsko varstvo in pravice potrošnikov.

Podjetje ODSTOP FINANCE d.o.o. ima pravico do občasnega dopolnjevanja in spreminjanja teh splošnih pogojev poslovanja. Vsaka sprememba postane veljavna takoj, ko je objavljena na spletni strani www.kupi-na-obroke.si. V kolikor kupec po objavi sprememb nadaljuje z uporabo storitev, se šteje, da se strinja s spremembami in dopolnitvami.

Na spletnem mestu www.kupi-na-obroke.si nekatere povezave vodijo tudi na nekatere druge spletne strani, ki jih ne upravlja podjetje ODSTOP FINANCE d.o.o., zato tudi ne preverjamo njihove vsebine. Podjetje navaja te povezave zgolj kot informacijo uporabnikom in takšne povezave ne predstavljajo uradne ponudbe ali odobravanja izdelkov, storitev ali informacij, ter tudi ne pomenijo nobenih povezav med podjetjema ODSTOP FINANCE d.o.o. in med upravljalci teh povezanih spletnih strani.

 

 

Dostopnost informacij

 

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- identiteto podjetja prodajalca in ponudnika (ime in sedež podjetja, številka registra),

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

- način plačila in dostave,

- časovno veljavnost ponudbe,

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

PONUDBA ARTIKLOV

 

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba naše spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro. Zato se šteje, da sta ponudba, cena in način nakupa artikla v trenutku prikaza v kateremkoli razdelku ali segmentu trgovine www.kupi-na-obroke.si, v fazi ponudbe ali potrditve naročila zgolj informativna in nimata vnaprej določene veljavnosti. Zlasti to velja za iskanje artiklov v Simulatorju nakupov. Cene in ponudbe so predstavljene kot Običajne cene. Običajne cene so prodajne cene, ki jih oblikuje prodajalec sam. Cena za gotovino je cena, ki velja za nakup v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo 100 % predračuna z nakazilom na TRR s strani kupca (v kolikor je ponujena takšna možnost). Cena za gotovino je enaka Običajni ceni, razen, če je izrecno navedeno drugače. V primeru, da ni izrecno navedeno drugače, je vedno objavljena Običajna cena. V primeru nakupa na obroke se upoštevajo Običajne cene. Vse cene vsebujejo DDV in so prikazane v EUR. Podatek o strošku morebitne dostave in drugih morebitnih dajatev je kupcu na voljo pri oddaji naročila.

 

Ponudba v Simulatorju nakupov je nezavezujoča informacija, ki se uporablja kot informativno orodje za prikaz možnosti ponudbe artiklov na podlagi avtomatskega zbiranja ponudb s strani večih dobaviteljev. Zaradi tega prodajalec dopušča možnost, da so informacije pridobljene v Simulatorju nakupov nepravilne ali nepopolne. Zato je potrebno veljavnost ponudbe, ki je predstavljena v Simulatorju nakupov pred nakupom obvezno preveriti pri prodajalcu.

 

 

 

SIMULATOR NAKUPA NA OBROKE

 

V spletni trgovini www.kupi-na-obroke.si se lahko za iskanje izdelkov uporablja Simulator nakupov. Simulator se nahaja na podstrani spletne trgovine »SIMULATOR NAKUPOV«.

 

Simulator na podlagi vnosnih pojmov poišče enake ali podobne izdelke, ki ste jih iskali, postavi informativno ceno, ter simulira izračun nakupa na obroke. Rezultati Simulatorja so le informativne narave, za fiksno ponudbo je potrebno kontaktirati prodajalca oziroma ponudnika, ki nato poda fiksno ponudbo za točno določen izdelek. Ker Simulator iskanja izdelkov izvaja avtomatiziran proces, dopuščamo, da pride do napak pri predstavitvenih slikah in napak pri tehničnih lastnostih izdelka, zato le te vedno preverite pri prodajalcu oziroma ponudniku pred nakupom. Prav tako dopuščamo možnost, da vam najdenega izdelka ne moremo ponuditi za nakup ali za plačilo na obroke, kot tudi ne moremo zagotoviti dobave. Simulator je tako le pripomoček pri iskanju željenega artikla, da lahko prodajalcu lažje sporočite svoje želje.

 

 

 

NAČINI PLAČILA

 

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu (velja Cena za gotovino),

- z nakazilom na račun podjetja ODSTOP FINANCE d.o.o. po ponudbi/predračunu (velja Cena za gotovino),

- z obročnim plačilom do 24 obrokov, brez pologa (veljajo Običajne cene, za takšen način plačila potrebujete geslo, ki ga pridobite z izpolnitvijo vloge in pripadajočo dokumentacijo). Obročni nakupi se izvajajo preko procesnega centra podjetja HITRI KREDITI d.o.o., ki sklene pogodbo s stranko/kupcem o obročnem odplačilu nakupa. Ta način plačila je na voljo le osebam, ki prejemajo dohodke iz naslova delovnega razmerja ali pokojnine in so bonitetno sposobni v skladu z oceno podjetja Hitri krediti d.o.o.

 

 

 

CENE IN SKLENITEV KUPOPRODAJNE POGODBE

 

Običajna cena je cena za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici in niso člani trgovine www.kupi-na-obroke.si ter za nakup na obroke. Cena za gotovino velja za vse člane trgovine www.kupi-na-obroke.si , ki opravijo plačilo z gotovino ali po predračunu na TRR podjetja ODSTOP FINANCE d.o.o. Uporabnik postane član trgovine www.kupi-na-obroke.si z registracijo v spletni trgovini www.kupi-na-obroke.si . Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Običajna cena in Cena za gotovino sta enaki, razen, če ni med Prodajalcem, Ponudnikom in Kupcem dogovorjeno drugače.

 

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec oziroma ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec oziroma ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem oziroma ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo s sporočilom preko e-pošte, telefona ali osebno v poslovalnici in jo hkrati potrdi tudi prodajalec oziroma ponudnik. Ob tem mora stranka v naročilu obvezno navesti svoje Geslo, ki potrjuje identifikacijo stranke/uporabnika. Ob tem mora stranka navesti način plačila in v primeru nakupa na obroke sporočiti število obrokov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca oziroma ponudnika kot za kupca.

 

Prodajalec oziroma ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in kako artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (in naročilo) je v pisni obliki shranjena pri prodajalcu oziroma ponudniku in je na voljo kupcu na njegovo željo. Stroške morebitne dostave poravna kupec. Informacija o strošku posamezne dostave je na voljo ob oddaji naročila. Kupec lahko opravi tudi osebni prevzem brez dodatnih stroškov dostave na prevzemnem mestu podjetja ODSTOP FINANCE d.o.o, na naslovu Jurčičeva ulica 6, 2000 Maribor.

 

Izpolnitev pogodbe

 

Prodajalec oziroma ponudnik mora izpolniti svojo obveznost iz kupoprodajne pogodbe v roku 30 dni od sklenitve pogodbe, razen če se z kupcem nista dogovorila drugače. V kolikor prodajalec oziroma ponudnik ne more izpolniti svojih obveznosti, zaradi kateregakoli razloga, bo o tem nemudoma obvestil kupca. V kolikor je prodajalec oziroma ponudnik v takem primeru že sprejelo kakšno plačilo, ga bo kupcu vrnil na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.

 

 

 

 

POSTOPEK NAKUPA Z UPORABO SIMULATORJA NAKUPOV

 

1. NAKUP Z GOTOVINO ALI PO PREDPLAČILU NA TRR

 

Izdelke, ki jih lahko kupite v trgovini, se prikažeju v Simulatorju nakupov v zavihku »SIMULATOR NAKUPOV«. Kupec v Simulator nakupov (v polje za iskanje) čimbolj natančno vpiše željeni artikel in klikne »Najdi«. Simulator bo sam pri različnih dobaviteljih poiskal željene ali podobne artikle, ki jih lahko kupec kupi v trgovini, ter jih razvrstil po kriterijih. S klikom na »Lastnosti« se prikažejo tehnične lastnosti oziroma podrobnosti izdelka, s klikom na »Podrobnosti plačila« pa se prikaže eden od možnih načinov plačila na obroke in cena (Običajna cena je cena, ki se prikazuje pod »Skupno plačilo« in je cena za enkratno plačilo ali enako ceni na brezobrestne obroke in vsebuje DDV in morebitne ostale stroške, razen, če je izrecno navedeno drugače).

 

Nato Kupec željeni izdelek, ki ga je našel v Simulatorju, prenese v »Košarico« s klikom na gumb »Dodaj v Košarico«. V kolikor želi kupec potrditev veljavnosti, dobave in cene tega izdelka, klikne na »Košarica«, ter vpiše zahtevane podatke in klikne »Želim opraviti nakup«. Tako se informativna ponudba generira kupcu v obliki za tisk, ter se hkrati avtomatično posreduje preko e-pošte prodajalcu oziroma ponudniku, ki preveri dobavljivost željenega izdelka. Prodajalec oziroma ponudnik izdela Fiksno ponudbo z izbranim načinom plačila, ceno, pogoji dostave ter ostalimi morebitnimi posebnostmi in stroški. S potrditvijo kupca te ponudbe preko e-pošte, navadne pošte ali osebno v poslovalnici, kupec izrecno potrjuje, da je naročilo potrdil. Kupec lahko naročilo brezplačno prekliče v roku ene ure od prejetja naročila, sicer šteje naročilo za potrjeno. Naročilo lahko prekliče preko e-pošte, telefonskega klica ali osebno. Kupcu se izpiše in posreduje predračun za plačilo izdelka, ki ga kupec poravna osebno na blagajni prodajalca ali na TRR prodajalca.

 

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec oziroma ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec oziroma ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem oziroma ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

Prodajalec oziroma ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje. Prodajalec oziroma ponudnik ob potrditvi naročila tudi pouči kupca o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Prodajalec oziroma ponudnik lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

 

V kolikor svojih obveznosti prodajalec oziroma ponudnik ne more izpolniti, bo o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi kupec odstopil od pogodbe.

 

 

 

2. NAKUP S PLAČILOM NA OBROKE; V PRIMERU, DA GESLO ZA NAKUP ŽE IMATE:

 

Izdelke, ki jih lahko kupite v trgovini, se prikažeju v Simulatorju nakupov v zavihku »SIMULATOR NAKUPOV«. Kupec v Simulator nakupov (v polje za iskanje) čimbolj natančno vpiše željeni artikel in klikne »Najdi«. Simulator bo sam pri različnih dobaviteljih poiskal željene ali podobne artikle, ki jih lahko kupec kupi v trgovini, ter jih razvrstil po kriterijih. S klikom na »Lastnosti« se prikažejo tehnične lastnosti oziroma podrobnosti izdelka, s klikom na »Podrobnosti plačila« pa se prikaže eden od možnih načinov plačila na obroke in cena (Običajna cena je cena, ki se prikazuje pod »Skupno plačilo« in je cena za enkratno plačilo ali enako ceni na brezobrestne obroke in vsebuje DDV in morebitne ostale stroške, razen, če je izrecno navedeno drugače).

 

Nato Kupec željeni izdelek, ki ga je našel v Simulatorju prenese v »Košarico« s klikom na gumb »Dodaj v Košarico«. V kolikor želi kupec potrditev veljavnosti, dobave in cene tega izdelka, klikne na »Košarica«, ter vpiše zahtevane podatke in klikne »Želim opraviti nakup«. Tako se informativna ponudba generira kupcu v obliki za tisk, ter se hkrati avtomatično posreduje preko e-pošte prodajalcu oziroma ponudniku, ki preveri dobavljivost željenega izdelka. Nato mu prodajalec oziroma ponudnik izdela in posreduje Fiksno ponudbo z izbranim načinom plačila, ceno, pogoji dostave ter ostalimi morebitnimi posebnostmi in stroški. Če se kupec s takšno ponudbo strinja, potrdi tako ponudbo preko preko telefona, e-pošte, navadne pošte ali osebno v poslovalnici, v vsakem primeru pa z uporabo Gesla. S takšno potrditvijo kupec izrecno potrjuje, da je naročilo preveril, potrdil, ter da se strinja z vsemi pogoji in vsebino tega naročila. Kupec lahko naročilo brezplačno prekliče v roku ene ure od prejetja naročila, sicer šteje naročilo za potrjeno. Naročilo lahko prekliče preko e-pošte, telefonskega klica ali osebno. Kupcu se izpiše in posreduje plan plačila, prodajna pogodba, ter račun s pripadajočo dokumentacijo. Pisni izvod teh dokumentov prejme kupec po pošti.

 

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, nakar prodajalec oziroma ponudnik naročilo ponovno pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov, oziroma naročilo z razlogom zavrne. Prodajalec oziroma ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem oziroma ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

Prodajalec oziroma ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje. Prodajalec oziroma ponudnik ob potrditvi naročila tudi pouči kupca o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Prodajalec oziroma ponudnik lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

 

V kolikor svojih obveznosti prodajalec oziroma ponudnik ne more izpolniti, bo o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi kupec odstopil od pogodbe.

 

 

3. NAKUP S PLAČILOM NA OBROKE; V PRIMERU, DA GESLA ZA NAKUP ŠE NIMATE:

 

Pred prvim nakupom na obroke je potrebno pridobiti Geslo, s katerim kupec potrdi nakup na obroke in s tem sklene pogodbo o prodaji blaga in storitev na obroke, ter potrdi strinjanje s pogoji takšnega nakupa. Geslo lahko pridobijo le kupci, ki so zaposleni ali upokojeni in prejemajo iz tega naslova redne mesečne prejemke.

 

Geslo kupec pridobi na podlagi izpolnjene in poslane vloge za pridobitev gesla, priložiti pa mora:

- Zadnji bančni izpis

- Zadnjo plačilno listo/odrezek od pokojnine

- Osebni dokument, davčno številko, bančno kartico (kopije), kontaktne informacije (telefon, e-mail,...)

 

Vloga je na voljo pri prodajalcu oziroma ponudniku. Prodajalec oziroma ponudnik lahko po potrebi zahteva še dodatne dokumente.

 

Omenjene dokumente (kopije ali scanirane dokumente) je potrebno poslati na spletni naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. ali na naš naslov ODSTOP FINANCE d.o.o., Jurčičeva ulica 6, 2000 Maribor.

 

Na podlagi teh dokumentov prodajalec oziroma ponudnik določi zgornjo mejo limita nakupov, ter pošlje kupcu na njegov naslov v podpis dokumentacijo za pridobitev gesla in pogoje obročnega nakupovanja. Dokumenti obsegajo vlogo, menice in naloge za zavarovanje terjatev, Geslo in splošne pogoje poslovanje prodajalca ODSTOP FINANCE d.o.o. ter veljavne cenike in ostale podrobnosti ter pogoje poslovanja procesnega centra Hitri krediti d.o.o.

 

Kupec vso dokumentacijo podpiše in pošlje na podjetje ODSTOP FINANCE d.o.o., Jurčičeva ulica 6, 2000 Maribor. Ko je le ta preverjena in ugotovljena pravilnost podpisanih dokumentov, se aktivira Geslo, s katerim je omogočen nakup na obroke v skladu s prejšnjo točko teh pogojev.

 

Prodajalec oziroma ponudnik si pridržuje pravico kupcu kadarkoli pred nakupom odpovedati možnost obročnega nakupa brez navedbe razloga.

 

 

PREPREČEVANJE ZLORAB

 

Zaradi preprečevanja zlorab gesla za obročno nakupovanje, hranite geslo na varnem mestu in ga ne kažite tretjim osebam. V kolikor bi se vseeno zgodilo, da je nekdo zlorabil vaše geslo, ter na podlagi tega sklenil pogodbo o nakupu na obroke z uporabo tega gesla, morate takoj ob prejemu pisnega izvoda dokumentov, ki potrjujejo nakup in morebitni dostavi blaga na takšen način, takoj obvestiti prodajalca oziroma ponudnika. Hkrati je potrebno takoj vrniti prejeto in nenaročeno blago, saj je lahko poslano le na vaš naslov, ki ste ga posredovali ob vlogi za pridobitev gesla.

 

 

CENE

 

Vse cene in storitve, ki se prikazujejo v okvirju spletne trgovine www.kupi-na-obroke.si, njenih podstraneh ali simulatorju nakupov, vsebujejo DDV, razen takrat, kadar le te niso obdavčene z DDV. Cene so enake za gotovinsko plačilo, plačilo po predračunu, ali za nakup na obročno plačevanje, razen če ni izrecno drugače navedeno. Cene se informativne in jih mora prodajalec oziroma ponudnik pred nakupom vedno potrditi. Vsi nakupi na obroke so brezobrestni, cene pa se razdelijo na število željenih obrokov, vendar maskimalno do 24 mesečnih obrokov.

 

POSEBNOSTI NAKUPA NA OBROKE

 

V naši trgovini nudimo nakup na obroke na podlagi pridobljenega gesla, kar je opisano v prejšnjih poglavjih. Posebnost je ta, da se z pridobljenim geslom lahko nakupuje večkrat zaporedoma, ko je prejšnji nakup zaključen in kupnina poplačana v celoti. Geslo se uporablja za potrditev naročila in sklenitev kupoprodajne pogodbe na obročno plačilo. Zato je potrebno geslo skrbno varovati in ga ne posredovati tretjim osebam.

 

Procesni center Hitri krediti d.o.o.

 

Vsi nakupi, ki se opravijo na obročno odplačilo, se procesirajo preko podjetja HITRI KREDITI d.o.o., Jurčičeva ulica 6 , 2000 Maribor. Tako je tudi kupoprodajna pogodba sklenjena s podjetjem HITRI KREDITI d.o.o., ki na podlagi posebne medsebojne pogodbe s podjetjem ODSTOP FINANCE d.o.o. skrbi za sklepanje pogodb za obročno plačevanje nakupov ter vseh pripadajočih aktivnosti spremljave plačil, izterjave ter morebitno unovčevanje garancij. Z izpolnitvijo obveznosti podjetju HITRI KREDITI d.o.o. se šteje, da je izpolnjena obveznost tudi do prodajalca ODSTOP FINANCE d.o.o. Vsi pogoji obročnega plačevanja, posledice neplačevanja ali nepravočasnega izpolnjevanja pogodbenih obveznosti ter morebitno unovčevanje garancij, so navedeni v kupoprodajni pogodbi, ki se sklene med kupcem in procesnim centrom HITRI KREDITI d.o.o., po nalogu in v imenu prodajalca ODSTOP FINANCE d.o.o.

 

Nakup na obroke je možen do 24 mesečnih obrokov, plačevanje poteka preko položnic na račun procesnega centra HITRI KREDITI d.o.o. Kupci so dolžni poravnati svoje obveznosti v skladu z kupoprodajno pogodbo in pripadajočim plačilnim načrtom. Za obročne nakupe se ne zaračunavajo obresti, niti drugi stroški plačevanja, razen morebitnih stroškov nespoštovanja ali neizpolnjevanja pogodbenih obveznosti, skladno s cenikom izterjave podjetja HITRI KREDITI d.o.o.

 

Pogodbeni pogoji nakupa na obroke preko podjetja HITRI KREDITI d.o.o. ter cenik storitev, so objavljeni na spletni strani www.kupi-na-obroke.si

 

 

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA,VRAČILO BLAGA

 

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga prodajalcu oziroma ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Pri vračilu artiklov se že vplačani znesek kupca vrne na TRR kupca. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.

 

Obrazec za vračilo artiklov lahko kupec naroči po e-pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. .Blago se lahko vrne na naslov ODSTOP FINANCE d.o.o., Jurčičeva ulica 6, 2000 Maribor s priporočeno pošiljko ali osebno dostavo. Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da se artikel lahko odpre, pregleda in če artikel ne ustreza, ali pa so bila pričakovanja napačna, se od nakupa odstopi. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru se nakup reklamira.

 

GARANCIJA

 

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je običajno navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca oziroma ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

 

VRNJENI IN ODKUPLJENI ARTIKLI (MALO RABLJENI)

 

Vrnjeni in odkupljeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni ali odkupljeni na spletno trgovino www.kupi-na-obroke.si in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd., ali pa so bili odkupljeni kot malo rabljeni ali nerabljeni). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu. S pregledom vrnjenih artiklov zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije »Vrnjeni artikli« in tudi navedeno na računu. Artiklov, ki so kategorizirani kot »Vrnjeni artikli« ali »odkupljeni artikli« ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.

 

 

DOSTAVA

 

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku in na dogovorjen naslov. Ob obročnem nakupu, kadar je pogodba sklenjena z uporabo gesla, se dostava preko pošte vrši izključno na naslov, ki je naveden v vlogi za pridobitev gesla, razen če je kupec izrecno naročil drugače.

 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec oziroma ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Če kupca dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzame na najbližji pošti.

 

Kupec lahko prevzame svoje blago na podlagi predhodnega dogovora tudi osebno na prevzemnem mesti prodajalca oziroma ponudnika ODSTOP FINANCE d.o.o., to je Jurčičeva ulica 6, 2000 Maribor med 9.-12. ali 14.-16.ure, razen sobote, nedelje in prazniki.

 

Strošek dostave pri vrednosti nakupa nad 400 eur je 0,00 eur, pri vrednostih nakupa pod 400 eur pa je strošek dostave lahko 10 eur z DDV.

 

V kolikor strošek dostave na računu ni naveden se smatra, da je vključen v ceni artikla.

 

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

 

Prodajalec oziroma ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec oziroma ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine Kupi na obroke.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije. Prodajalec oziroma ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

KOMUNIKACIJA

 

Prodajalec oziroma ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

 

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

- pošiljatelj bo jasno razviden,

- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

VARSTVO OTROK

 

Reklamna sporočila bodo jasno razvidna in ločena od morebitnih iger ali tekmovanj. Vsaka morebitna komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

 

Prodajalec oziroma ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.

 

Prodajalec oziroma ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako Prodajalec oziroma ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Prodajalec oziroma ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

 

Prodajalec oziroma ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec oziroma ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec oziroma ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se prodajalec oziroma ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Prodajalec oziroma ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec oziroma ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. Prodajalec oziroma ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

PRITOŽBE IN SPORI

 

Prodajalec oziroma ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec oziroma ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Pritožbe in spore je možno tudi v pisni obliki nasloviti na naslov ODSTOP FINANCE d.o.o., Jurčičeva ulica 6, 2000 Maribor.

 

 

 

Prodajalec: ODSTOP FINANCE d.o.o.

Direktor: Marko Wolf, univ.dipl.ekon.

 

Ponudnik, procesni center obročnih nakupov HITRI KREDITI d.o.o.

Direktor: Marko Wolf, univ.dipl.ekon.

 

Pravila poslovanja procesnega centra HITRI KREDITI d.o.o.

 

1. člen

(izdajatelj pravil)

Izdajatelj teh pravil in pogojev poslovanja (v nadaljevanju: pravila) je družba HITRI KREDITI d.o.o., Jurčičeva ulica 6, 2000 Maribor (v nadaljevanju: Ponudnik). Ponudnik nastopa kot procesni center za procesiranje obročnih nakupov med kupcem in prodajalcem ODSTOP FINANCE d.o.o.

2. člen

(pomen izrazov)

Ponudnik je izdajatelj teh pravil in nastopa kot procesni center med Prodajalcem in Stranko (kupcem).

Prodajalec je podjetje ODSTOP FINANCE d.o.o., ki opravi dobavo artikla za Stranko in nastopa kot prodajalec v razmerju do Stranke

Stranka je fizična oseba, ki s sprejemom teh pravil stopi v pogodbeno razmerje z Ponudnikom, in opravi nakup blaga ali storitev z gotovino ali na obroke.

Nakup na obroke je nakup blaga ali storitev, ki ga preko procesnega centra HITRI KREDITI d.o.o. izvede stranka v skladu s temi pravili in pogoji poslovanja.

Geslo je niz znakov in številk, ki jih Ponudnik dodeli stranki in se uporablja za identifikacijo stranke, ter kot potrditev sklenitve kupoprodajnih pogodb med stranko in Ponudnikom.

 

Zahtevani dokumenti za pridobitev gesla za nakupovanje na obroke ter odobritev takšnega načina nakupovanja, so sledeči dokumenti:

- Podpisana in pravilno izpolnjena vloga

- Pravilno izpolnjene in podpisane menice in nalogi za zavarovanje terjatev

- Zadnja plačilna lista kupca

- Zadnji bančni izpis iz TRR kupca

- Osebni dokumenti kupca (os.izkaznica, davčna št., bančna kartica)

 

3. člen

(namen in narava pravil)

Namen teh pravil je opredelitev medsebojnih pravic in obveznosti Ponudnika in stranke pri izvajanju nakupov blaga ali storitev na obroke. Ta pravila hkrati z vlogo stranka podpiše ob pridobitvi gesla za obročno nakupovanje, ter se s podpisom vloge strinja s temi pogoji.

 

4. člen

(pogoji za odobritev nakupa blaga ali storitev na obroke)

Stranka mora za izvedbo nakupa blaga ali storitev na obroke po teh pravilih izpolnjevati sledeče pogoje:

- stranka se je pred izvedbo nakupa blaga ali storitev na obroke izpolnila vlogo, posredovala potrebne dokumente, ter pridobila Geslo za sklepanje pogodb . To je stranka storila tako, da je sprejela ta splošna pravila in se zavezala k njihovem spoštovanju, ter na naslov ponudnika poslala vse podpisane in potrjene zahtevane dokumente, potrebne za pridobitev Gesla:

- stranka je nakup opravila pri Ponudniku preko telefona, pošte, e-pošte ali osebno;

- znesek posameznega nakupa na obroke je nižji ali enak od odobrenega limita zneska nakupa blaga ali storitev na obroke.

 

5. člen

(zahteva za nakup blaga ali storitev na obroke)

Stranka odda zahtevo za nakup blaga ali storitev na obroke Ponudniku z uporabo naročila nakupa blaga ali storitev preko telefona, pošte, e-pošte ali osebno pri Ponudniku. Ob oddaji zahteve se mora stranka obvezno identificirati s svojimi osebnimi podatki in Geslom, ki ji je bilo dodeljeno s strani Ponudnika ali Prodajalca. V zahtevi za nakup blaga ali storitev na obroke mora stranka določiti blago ali storitev katerega želi opraviti in število obrokov.

 

6. člen

(odobritev nakupa blaga ali storitev na obroke s strani Ponudnika)

Ponudnik preveri informacije iz prejšnjega člena in stranki odobri nakup blaga ali storitev na obroke v višini željenega nakupa, če so izpolnjeni pogoji iz 4. člena teh pravil. Odobritev nakupa blaga ali storitev Ponudnik izvede tako, da potrditev pošlje stranki preko telefonskega klica ali sms sporočila na strankin GSM ali preko e-pošte ali osebne potrditve. Hkrati se stranki pošlje tudi pogodba o prodaji blaga ali storitev na obroke in predvideni plan plačila obrokov. Stranka mora imeti pred odobritvijo s strani Ponudnika poravnane vse zapadle in nezapadle obveznosti iz morebitnega predhodnega nakupa blaga ali storitev.

 

 

7. člen

(potrditev nakupa blaga ali storitev na obroke s strani stranke)

Stranka je dolžna pred vsakim podpisom prodajne pogodbe blaga ali storitev na obroke preveriti pravilnost podatkov o nakupu iz 5. člena teh pravil (predvsem znesek nakupa in število obrokov). Šteje se, da stranka soglaša s pogodbenimi pogoji ter temi pravili poslovanja, v kolikor stranka v roku 24 ur od sklenitve pogodbe o prodaji na obroke ne izjavi drugače. Stranka se zaveže, da bo znesek opravljenega nakupa blaga ali storitev na obroke Ponudniku poravnala v številu obrokov in v rokih, ki so navedeni na pogodbi o prodaji blaga ali storitev na obroke in v pripadajočem planu plačila obrokov.

 

8. člen

(višina nakupa blaga ali storitev na obroke)

Skupen znesek vseh obrokov, ki tvorijo posamezen nakup blaga ali storitev na obroke in jih je stranka dolžna poravnati Ponudniku, je enak celotnemu znesku posameznega nakupa blaga ali storitev, ki je naveden na pogodbi o prodaji na obroke. Ponudnik stranki ne zaračuna dodatnih stroškov ali obresti za izveden nakup na obroke, razen stroškov morebitnega nespoštovanja pogodbenih obveznosti, skladno z vsakokrat veljavnim cenikom ponudnika.

 

9. člen

(limit nakupov na obroke)

Ponudnik določi limit nakupov blaga ali storitev na obroke glede na Ponudnikovo strokovno oceno sposobnosti plačevanja stranke. Ponudnik si pridržuje pravico, da limit nakupov blaga ali storitev na obroke zmanjša po lastni presoji glede na boniteto stranke, plačilno sposobnost stranke in splošne dejavnike na trgu. Znižanje limita nakupov blaga ali storitev na obroke na znesek, ki je manjši od zneska obstoječih neodplačanih obrokov, ne vpliva na dolžnost stranke poravnati obstoječe neodplačane obroke. Stranka pod materialno in kazensko odgovornostjo jamči, da tudi v primeru, ko ji bo s strani Ponudnika določen največji znesek nakupov blaga ali storitev na obroke to omogočal, ne bo izvajala nakupov blaga ali storitev na obroke, če bo vedela, da za plačilo obveznosti za takšne nakupe blaga ali storitev ne bo imela kritja ali dovolj razpoložljivih sredstev.

 

10. člen

(plačilo obrokov)

Stranka odplačuje nakup blaga ali storitev na obroke v enakih mesečnih obrokih in v številu obrokov, ki ga je izbrala pri posameznem nakupu blaga ali storitev na obroke. Višina posameznega obroka pa se izračuna kot znesek celotnega nakupa blaga ali storitev na obroke, razdeljena s številom obrokov.

Stranka posamezne obroke plačuje preko univerzalnega plačilnega naloga na TRR podjetja HITRI KREDITI d.o.o., Jurčičeva ulica 6, 2000 Maribor, št.: SI56 3000 0001 1022 243 (SBERBANKA d.d.) ali v gotovini na blagajni podjetja na istem naslovu.

11. člen

(predčasno plačilo)

Stranka lahko kadarkoli predčasno odplača vse neodplačane obroke za posamezen nakup blaga ali storitev na obroke brez dodatnih stroškov. Za predčasno plačilo mora stranka Ponudniku poslati pisno zahtevo, na podlagi katere ji Ponudnik izda obračun za plačilo.

 

12. člen

(podatki o stanju obrokov)

Stranka lahko od Ponudnika kadarkoli zahteva podatek o stanju vseh nakupov blaga ali storitev na obroke, opravljenih na podlagi teh pravil. Stanje vsebuje podatke o celotnem znesku opravljenih nakupov blaga ali storitev, o celotnem številu in zneskih obrokov za posamezen nakup blaga ali storitev, o številu in zneskih še neodplačanih obrokov ter o datumih zapadlosti posameznih obrokov.

 

13. člen

(neplačilo)

 

V primeru nepravočasnega plačila stranke, lahko Ponudnik stranki za zamudo pri plačilu zaračunava zakonske zamudne obresti. V primeru, da je stranka v zamudi s plačilom, Ponudnik stranko opomni z opominom, katerega stroške v skladu z vsakokrat veljavnim cenikom Ponudnika se zaračuna stranki. V primeru, da stranka kljub opominu ne poravna svojih obveznosti, lahko Ponudnik prične s postopkom izterjave dolga. Storitve in stroški izterjave se stranki zaračunajo po vsakokrat veljavnem ceniku storitev Ponudnika. Stranka se strinja, da lahko Ponudnik za pokritje zapadlih obveznosti stranke, v primeru zamude stranke s plačilom obveznosti, unovči tudi garancijo. Garancijo predstavljajo podpisane menice in pripadajoči nalogi za unovčitev. Če stranka ne poravna dveh posameznih obrokov zaporedoma, je dolžna stranka ves preostanek kupnine plačati v enkratnem znesku v roku 15 dni, ki se štejejo od dneva zapadlosti drugega neplačanega obroka. Izpolnitev obveznosti iz tega člena v dogovorjenih rokih predstavlja bistveno sestavino teh pravil in pogodbe o prodaji blaga ali storitev na obroke. V primeru neuspešne izterjave Ponudnika bo stranka predana v sodni izvršilni postopek. Vse stroške sodne izterjave je dolžna plačati stranka. Ponudnik lahko terjatve tudi odstopi ali proda tretji osebi. Vse pravice in obveznosti pogodbenih strank iz teh pravil in pogodbe o prodaji blaga ali storitev na obroke se zaradi tega ne spreminjajo. O spremembi upnika je Ponudnik stranko dolžan obvestiti pisno.

14. člen

(zamudne obresti)

Če Ponudnik s strani stranke za katerokoli zapadlo obveznost prejme plačilo, ki ne zadostuje za poplačilo te obveznosti v celoti, ali pa tega plačila ob zapadlosti ne prejme, ima pravico stranki za zamudo zaračunati zamudne obresti po vsakokrat veljavni zakonsko predpisani obrestni meri. Kot dan plačila obveznosti se šteje dan, ko je stranka izvedla plačilo pri organizaciji za plačilni promet ali osebno na blagajni Ponudnika.

 

15. člen

(obveščanje)

Stranka je dolžna najkasneje v 8 dneh po nastanku spremembe Ponudniku pisno sporočiti vsako spremembo podatkov, ki je pomembna za izvajanje storitev po teh pravilih, predvsem pa:

- ime in priimek;

- naslov;

- telefonska številka;

- prenehanje delovnega razmerja ali sprememba zaposlitve;

- številka mobilnega telefona

- menjavo bančnega računa, ter posledično številko novega računa

Če stranka Ponudniku ne sporoči podatkov iz prejšnjega odstavka, lahko Ponudnik te podatke pridobi sam. V takšnem primeru je stranka dolžna Ponudniku poravnati vse stroške, ki mu nastanejo kot posledica pridobivanja teh podatkov.

 

16. člen

(kršitev pravil)

Stranka se zavezuje, da bo pri izvajanju nakupov blaga ali storitev na obroke v celoti spoštovala določila teh pravil.

 

17. člen

(obdelava osebnih podatkov)

Stranka s sprejetjem teh pravil izrecno pooblašča Ponudnika, da zbira in obdeluje njene osebne podatke in druge podatke, ki so potrebni za izvajanje storitev po teh pravilih ali za izvajanje poplačila obveznosti stranke do Ponudnika. Gre predvsem, vendar ne izključno, za sledeče podatke: ime in priimek, naslov stalnega in začasnega bivališča, datum in kraj rojstva, davčna številka, EMŠO, številka osebnega dokumenta in drugi podatki iz osebnega dokumenta, podatki o obročnih nakupih blaga ali storitev, podatki o plačilih in zamudah, podatki o zaposlitvi, o dohodkih iz zaposlitve in o drugih dohodkih, podatki o premičnem in nepremičnem premoženju ter drugi relevantni podatki. Stranka se strinja in dovoljuje, da Ponudnik te podatke obdeluje in zbira za namene izvajanja storitev po teh pravilih, za namene neposrednega trženja svojih storitev, spremljanja nakupnega vedenja stranke, izvedbe segmentacije, statistične obdelave podatkov, pošiljanja prodajnih in drugih ponudb in drugega promocijskega gradiva, vabil ali drugih materialov. Ponudnik se zavezuje, da bodo vsi osebni podatki obdelovani in varovani v skladu z veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov in drugo veljavno zakonodajo. Stranka soglaša, da Ponudnik lahko navedene osebne podatke obdeluje do preklica stranke, podatki povezani z izvajanjem nakupov blaga ali storitev na obroke in izterjavo obveznosti po teh pravilih, pa se lahko hranijo ves čas trajanja pogodbenega razmerja med stranko in Ponudnikom, oziroma do poplačila vseh obveznosti stranke do Ponudnika. Stranka nadalje soglaša in dovoljuje, da ji lahko Ponudnik z namenom neposrednega trženja svojih storitev preko telefona, osebne pošte, elektronske pošte ali spletnih ali mobilnih aplikacij in kanalov, pošiljajo reklamni material in jo obveščajo o ponudbi Ponudnika. Stranka izrecno soglaša, da lahko Ponudnik pri pristojnih državnih in drugih uradnih organih ter upravljavcih zbirk podatkov opravi poizvedbe o podatkih iz tega člena in drugih podatkih, ki jih ti organi o njej obdelujejo in te podatke pridobi in obdeluje za namene izvrševanja teh pravil ter za namene izterjave obveznosti stranke po teh pravilih.

 

18. člen

(odstop od pogodbe)

Stranka lahko kadarkoli odstopi od teh pravil in s tem od pogodbe, sklenjene na podlagi teh pravil, s pisnim obvestilom poslanim Ponudniku. Odstop od pravil s strani stranke se šteje tudi kot zahteva stranke za predčasno plačilo vseh še neodplačanih obrokov za vse nakupe blaga ali storitev na obroke, ki so bili izvedeni na podlagi teh pravil.

Ponudnik lahko odstopi od pravil in pogodbe v sledečih primerih:

- če je stranka pri sprejemu teh pravil ali kadarkoli v času trajanja pogodbenega razmerja navajala neresnične ali zavajajoče podatke;

- če je stranka kršila določila teh pravil ali ni izpolnjevala svojih obveznosti po teh pravilih;

- če je stranka kršila pogodbene obveznosti;

- če je stranka prišla v zamudo s plačilom dveh zaporednih obrokov in ostala v zamudi tudi po opozorilu Ponudnika.

Posledica odstopa od pogodbe s strani stranke ali Ponudnika je, da vse nezapadle obveznosti stranke v tem primeru postanejo zapadle, stranka pa je celoten dolg do Ponudnika dolžna plačati v roku 8 dni od dneva, ko je nasprotna stranka teh pravil prejela obvestilo o odstopu od pogodbe.

Domneva se, da je kakršno koli obvestilo poslano s strani Ponudnika stranki v zvezi s temi pravili ali nakupi blaga ali storitev na obroke, pravilno poslano in prejeto s strani stranke, če je bilo posredovano na zadnji naslov, ki ga je stranka sporočila Ponudniku.

Posamezna določila teh pravil smiselno ostanejo v veljavi do poplačila vseh obveznosti stranke do Ponudnika.

 

19. člen

(sprememba pravil)

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe teh pravil. Ponudnik bo stranko o nameravani spremembi pravil obvestil najmanj 15 dni pred začetkom uporabe spremenjenih pravil in mu posredoval ali objavil čistopis spremenjenih pravil. Sprememba pravil ne sme spreminjati ureditve pravic in obveznosti stranke v povezavi s tistimi obveznostmi stranke iz naslova nakupov blaga ali storitev na obroke, ki so ob prejemu predloga spremembe že obstajale, razen če je za stranko ureditev bolj ugodna.

Šteje se, da stranka sprejme spremembo pravil, če pred začetkom veljavnosti predloga spremenjenih pravil Ponudnika ne obvesti pisno, da predloga ne sprejema. Če se stranka s predlogom sprememb ne strinja, lahko odstopi od pravil brez odpovednega roka.

 

21. člen

(reševanje sporov)

Vse spore, ki bi nastali iz naslova teh pravil, bosta stranka in Ponudnik reševala sporazumno. V nasprotnem primeru je za spore iz teh pravil pristojno sodišče v Mariboru, ki spore presoja po veljavnem pravu Republike Slovenije.

 

22. člen

(veljavnost)

Ta pravila veljajo od 01.12.2014.

 

 

Hitri krediti d.o.o.,

Jurčičeva ulica 6,

2000 Maribor

 

Telefon: 02/252-46-45, GSM: 040/187-777

e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.




vseperestroy.ru | autogrubin.ru | vestyrizm.ru | ivotremont.ru | detityt.ru